Benim Dünyam Full izle

8 yaşına kadar hayatla ilgili hiçbir şey bilmeden yaşayan Ela ile aynı durumdaki ablasını trajik bir biçimde yitirdikten sonra hayatını engellilere adayan Mahir Hoca’nın yollarının kesişmesiyle siyahtan beyaza giden bu yolculuğunda sadece bir kelimeye yer yoktur: İmkansız. Film, Mahir Hoca’nın karanlığın içindeki Ela’nın elinden tutarak onu üniversite sıralarına kadar taşıyışını ve Ela’nın umut ve vefa hikayesini anlatıyor.
Benim Dünyam; sadece karanlığı görebilenlere, karanlığın anlamını baştan yazdıranların hikayesidir.
Benim Dünyam filminin, 2005 Hindistan yapımı Black filminin uyarlaması (remake) olduğu, filmin yapımcıları tarafından da doğrulandı.

benim-dunyam

The Times of India isimli gazeteye açıklama yapan ‘Black’ filminin yönetmeni Leela Bhansali, filmde hiçbir referans görmediklerini belirtmişti. Hintli yönetmen uyarlama bile olsa senaryoda özgün değişiklikler yapılması gerektiğini savunuyor.

“UYARLAMA DEĞİL KOPYA”
Bhansali eleştirilerini şöyle sürdürdü: “Biz ‘Black’i, 1962 yapımı Amerikan filmi ‘Miracle World’den uyarladık. Ancak filmi uyarlarken senaryoyu yeniden yazıp yeni sahneler ekledik. Amerikalı film şirketine de telif hakkı ödedik. Zaten ‘Miracle Worker’ ile ‘Black’ filmini karşılaştırırsanız; sahnelerin ne kadar özgün ve farklı olduğunu görürsünüz. Uyarlama denilen ‘Benim Dünyam’; diyalogları, kostümleri, dekorları ve Beren Saat’in gözlüklerinden kar tanelerine kadar ‘Black’in birebir kopyasıdır. Bu da filmi uyarlama olmaktan çıkarıyor.”

ya bırakın siz şimdi çalıntı laflarını filan boş konuşmayı . filmin uyarlama olduğunu biliyoruz ama bu kadar kötü eleştiriyi haketmiyor film. eleştiri yaparken filmin uyarlanma kısmına yapın bari . oyunculuklar mükemmel . bu kadar iyi rol yapan bir küçüğü ve beren saat i tebrik ederim . izlemeden ölmeyin . ilk defa bir filmde duygulandm oda bu . yazık size ya

senaryosu bazı arkadaşların dediğine göre çalıntıda olsa bu film izlenmeli.herkezin çevresinde mutlaka engelli vadandaşlarımız vardır onları hep dıştan gördüğümüz kadarıyla tanırız içlerini ve azimlerini bilemeyiz işte öğrenmek için bir fırsat kesin izlenmesi kereken bir film.oyuncularında emeklerine sağlık iyi seyirler.

merhaba arkadaşlar
bu film için yorumları okudum ve hep bir kıyaslama yapılmış ben black filmini izlemedim ve bu filmden sonra pek izlemeyide istemem. çünkü sizler gibi karşılaştırma yaparım ama şöyle bir durum var kim olursa olsun bir film izlediğinde eğerki çok etkilendiyse ve aynı konu ile başka kişiler o filmi oynadıysa o film hiç sevilmez. mesela ben size bir şarkık söyleyeyim haluk leventin zor aşk şarkısı veya akdeniz akşamları. halbuki zor aşk şarkısını ben birol candan ilk kez dinledim ve çok beğendim haluk leventin söylemesi hoşuma gitmedi. veya grup merdiven akdeniz akşamları bana göre daha güzel çünkü ilk kez o parçaları kendilerinden dinledim ve çok beğendim. demek istediğim şuki bir filmi çok beğendiğinizde ynı konu ile başka oyuncuların oynaması size hiç hoş gelmez. ben lack filmini izlemedim ama benim dünyam filmi çok güzeldi. benim en etkilendiğim sahne annesinin 2 yaşındaki kızının sağır ve kör olduğunu öğrendiği sahneydi. henüz çocuğum yok evliyim ve allah kısmet ederse istiyoruz eşimle bir an kendimi o kadının annenin yerine koydum ve çok kötü oldum allah kimsenin başına vermesin böyle bir durum dedim içimden. sözün lafın kısası film çok güzeldi herkesin gitmesini tavsiye ederim bence oyunculuklarda çok iyiydi bereb saatin ben başarılı olacağınada inanıyordum çünkü bence her rolü başarıyla götürebilen bir sanatçı uğur yücel için zaten denecek bir kelime yoktu.o yüzden fırsatı olan seyretsiz diyorum.

Bu film için son yorumum şudur.
Ne kadar değişirsen değiş… İlk nerede mutlu olduysan, hep oraya çevirirsin kafanı!…J. Christophe (Çok güzel söylemiş)
Arkadaşlar biz ilk Black filmini izledik sen buna uyarlama demişşin ama sen başrolde Beren Saati bırak charlize theron’u oynatsan bile (kendisi en sevdiğim oyuncudur) kimse onuda beyenmez biz bunu ilk orda gördük artık ondan sonra kim gelirse gelsin benzetemez uyarlayamaz

hakikattt adlı yorumcu,size sürekli saldırılsa ve küfredilse ne yaparsınız?şimdi bunlar,kendileri çok çok çirkin olunca,kıskanmaları normaldir.kız inanılmaz güzel ve başarılı.sinemalarda ayakta alkışlanıyormuş. onu çok seviyor ve onun için üzülüyoruz. şu ciciş çıplakları saldırdı, şimdi bu kendini bilmez,garip tipler.yoooo benim anlamadığım şu, bu saldırgan kişi, hadi bir oyuncu olsa, veya diğer saldırganlarda, hadi kızın başarısını engelleyip,kendi filmleriyle ön planda olmak istiyorlar diyelim.eeeeeeeeeee? hadi bunuda bir öteye bırakalım,Haldun Dormen ve bir çok gerçek sanat yapan insanlar.kızı başlarına taç yapıyorlar. peki, bu vasıfsız elemanlar kim? bunlar Haldun beyden üstünüm diyorlarsa tamam.ama, hani var ya film
My Name Is Nobod bunlarda hiç kimse işte…
saldırgan tipler……..

Şurada bir iki yorumdan mı kızın kariyeri karalanacak ya da kız sen saatlerce onu övüyorsun diye yükselecek yahu hakikaten eğlenceli ve komik birisin.Neyin kafasındasın ve ne kullanıyorsan söyle aynısından ben de istiyorum abi

Benim Dünyam izle
Benim Dünyam full izle
Benim Dünyam

Bir Cevap Yazın

