Çalgı Çengi 2 Full izle

calgi-cengi-2

calgi-cengi-2

Büyük bir işler güçler hayranı olarak tabiki de filme çok güldüm.Ahmet Kural’ın tipine , mimiklerine Murat Cemcir’in yamuk dişlerinin arasından konuşmasının yarısını anlayamadığım esprilerine..Tek kelimeyle şahane

Selçuk Aydemir’i çok beğenirim.Ahmet Kural ve Murat Cemcir’i de aynı şekilde çok seviyorum.Ancak bu film tam bir facia.Kurgusu berbat,senaryo çok zayıf ve espiriler çok kötü.Selçuk Aydemir’in kısa fimlerini izlemiş birisi olarak yeteneğinin çok altında bir film yaptığını söylemek istiyorum.Düğün Dernek filminde kalitesini perdeye yansıtmasını umuyorum.Filmi izlemeyen varsa boşuna zaman kaybı yaşamasın.2/10

Çalgı Çengi 2 izle
Çalgı Çengi 2 full izle
Çalgı Çengi 2

senaryoyu ben yazsam daha eğlenceli olurdu. neyine güldünüz anlamak güç, çok amatörce, çok bağlantısız, çok saçma ve basitti. robocop bile bundan daha mantıklı ve komik. kesinlikle 10 üzerinden 1

Ya oyunculuk Süper Komedi Süper böyle bir Komedi Filmi yok Resmen süper Salih ve Gürkan bir Efsane ya süper Helal olsun diyorum 100 üzerinden 100 veriyorum süper Komedi budur

Bir Cevap Yazın

