Yerçekimi Full izle

Filmde Bullock ilk uzay görevindeki zeki tıp mühendisi rolunü, George Clooney ise son görevine çıkan tecrübeli astronot Matt Kowalsky rolünü canlandırıyor.Önceleri son derece normal görünen görevde felaketin başgöstermesiyle uzay gemisi harap olmuş Stone ve Kowalsky’i tamamen yanlız kalmışlardır. Birbirlerinden başka hiç bir dayanakları kalmayan ikili uzayın derinliklerinde kaybolmuşlardır.
Derin sessizlik onlara Dünya ile bütün ilişkilerini kesildiğini ve kurtulma şanslarının kalmadığını söylerken, korkuları paniğe dönüşüp çok az kalan oksijenlerini de tüketir. Eve dönmenin tek yolu belki de uzayın derinliklerine inmektir.

Ne kadar çok sıkılan insanlarmışız böyle. Anladığım kadarıyla her filmde bol aksiyon olmak zorunda yoksa sıkılır yarısında çıkarsınız. Ancak bu film, bu saygısızlığı haketmiyor. Ben filmi çok beğendim özellikle tabii ki görsellik muazzamdı.. Sinemadan çıktığımda sanki uzaydan kendimi dünyaya yeni ayak basmış gibi hissettim :)) Kötü yorumlara bakmayın. iyi seyirler dilerim.. 8.5/10

Filmi izlemeden önce sadece 2 kişilik bir film olduğunu duyduğumda beklentimi düşürerek ve başrol oyuncularından etkilenerek sinemada izlemeye gittim. Bu film çok enteresan bir seyir haline soktu beni. Bazen sıkıldım bazen kendimi kaptırdım. Nihayetinde sonunu getirdim tabi. Bir daha izlermisin diye sorsalar. Tabiki de hayır. Zaman kaybıda diyemem ama çok iyide değildi. Beklentinizi ayarında bırakarak gidip izleyin.

Filmi beğenmeyenlerin gerekçelerine bakıyorum filmi gerçekçi bulmamışlar o gemiden o gemiye geçiliyormuş vs vs.Beğendikleri en iyi film listesine bakıyorum avatar var matrıx var.Hani filmde gerçekçilik arıyorsan en iyi film listende bilim kurgu filmleri olmamalı .Hani ne demiş hoca kazanın doğurduğuna inanıyorsun da öldüğüne mi inanmıyorsun?

Yerçekimi izle
Yerçekimi full izle
Yerçekimi filmi

Bence kesinlikle görsellik konusunda büyüleyici bi filmdi bi ara eğleniyo da insan ama gerilim türünü hakkıyla verdiğini düşünüyorum filmin başından sonuna midemi kasarak izledim diyebilirim bana kalırsa sıkıcılıkla uzaktan yakından alakası yoktu

dün filme gittim. gitmeden önce buradaki yorumları okuduğumda tedirgin olmuştum açıkcası. ama filme gittiğimde inanılmaz yanıldığınızı gördüm. oldukça iyi sahneler vardı. bence iyi iş çıkarmışlar .Zaten uzaya merakım olduğu içinde yaşarayarak izledim. puanım 8/10

izleyin, vakit geçirin, kaybınız olmaz vs. diyenlere bakmayın. Film gerçekten mükemmel. bir salon dolusu insanın film arası olunca aynı anda derin nefes alışına, film tekrar başladığında nefeslerini hep birlikte tutarak filmi izlediklerine şahit olacaksınız. ilk dakikadan itibaren sizi içine alan o gerilimi hissettiren bir film. imax de izlemek kesinlikle bambaşka bir şey. imkanınız varsa öyle izleyin. ama mutlaka izleyin. uzun zamandır bu kadar keyifli bir film izlememiştim.

yercekimi

Bir Cevap Yazın

