Ölümsüz Polisler Full izle

Nick Walker henüz hayatını kaybetmiş bir polistir. Bu gerçeküstü dünyada ‘Rest in Peace’ isimli bir polis teşkilatına katılan Nick, Roy Pulsipher isimli yıllar önce ölen bir ajana rastlar. İkili kendilerini öldüren kişileri bulup cezalandırabilmek ve dünyadaki kötülükleri yok etmek için işbirliği yaparlar.

Gerçek hayata giydirilmiş fantastik bir yapım. Gerçekliği ve masalsılığı hiçbir çıkıntı veya boşluk kalmayacak şekilde birbirine yedirmek zor olsa gerek, film bunun üstesinden iyi bir şekilde gelmiş. Fantastik öğeler abes kaçmıyordu, çokta keyifli bir seyir sunduğunu söyleyebilirim. Yaratıcı silahlar güzel, ahiret mekânları ise ilginçti. Filme farklı bir hava katmış. Ryan Reynolds bakışları, mimikleri ve tavırlarıyla role sımsıkı sarılmış izlenimi uyandırdı bende. Roy’un düşük çenesi ve ölüm anıları zaman zaman beni bile çileden çıkardı. “Kimlik” olayları filmin her yerinde müthişti, çok güldüm. Süresi uzun tutulmadığından sıkılmak da mümkün değil. Biraz Men in Black tadı aldım fakat Men in Black ile kıyaslayıp filme haksızlık etmeyeceğim. Devam filmi çekilebilir, başarılı da olabilir kanaatindeyim. Fantastik türüne bir gareziniz yoksa bir çırpıda izleyebileceğiniz eğlenceli bir kovalamaca. 7.5/10

Bu hafta vizyona giren filmlere bir bakıldığında Ölümsüz polisler en iyi seçeneklerden biri olarak göze çarpıyor. Yaklaşık 1.5 aydır sinemalarda her girdiğim filmde tanıtımlarına denk gelmiş olsam da o fragmanı izlemekten hiç bıkmadım bu film için o yüzden çok heyecanlıydım ve beklediğimi aldığımı söyleyebilirim. Tabi bu film için söyleyebileceğim en iyi şey Jeff Bridges. Vahşi batıdan fırlamış kovboy tavırları yüz ifadesi ve ses tonuyla diğer oyunculara göre bir kaç tık önde olduğunu söyleyebiliriz. Bunların dışında ben filmin hikayesinin ilginç ve güzel olduğunu düşünüyorum. Ölülerin ahiretten kaçıp dünyayı istila etme fikri her ne kadar klişe gibi görünse de bu dengeyi sağlayan polislerin macerası bana hiç te klişe gelmedi. Görsel anlamda fena değil ama mükemmel değil. Oyuncu kadrosu zaten çok başarılı isimlerden oluşuyor. Uçuş planı ve red gibi filmleri de yönetmiş bir yönetmenin usta ellerinden çıkmış film ayrıca eğlenceliydi. Gişe de beklenen başarıyı gösterirse devamının gelebilme ihtimali yüksek. Sinemada izlenmesi taraftarıyım. 10/ 8.0

Konu olarak güzel fakat film olarak vasat bir film sikilmadim ama begenmedim de film görsel olarak oyunculuk olarak senaryo olarak olmamis sadece teması ifritleri yakalayan olu iyi polisler guzel. Ayrıca men in black ile mukayese bile edilemez çünkü Will ve tom var saygılar…

olumsuz-polisler

Bir Cevap Yazın

