Pırıltılı Hayatlar Full izle

Bir grup gencin, hayranı oldukları ünlülerin nerede yaşadıklarını internetten bularak evlerine girdiği ve eşyalarını çaldığı gerçek bir olayı konu alan Sofia Coppola filmi “The Bling Ring”

Film beklentilerimin üstünde oldu. Daha çok basit bir lise ortamında geçen bir film olduğunu tahmin etmiştim. Öncellikle şunu demek isterim ki film kendini izlettiriyor ve sıkmıyor. Hatta sonlara doğru baya bir merakla izledim. Konusu da bana klişe gelmedi. Bu konuya benzer bir film daha önce izlemedim ve hoş bir film olduğunu düşünüyorum. Genç kesimden seçtikleri oyuncular da çok iyiydi. Emma Watson biraz arka planda olsa da bu filmde baş rol olmamasına üzülmedim çünkü pek dikkat çekici bir rolü yoktu. Ona nazaran Rebacca rolünü oynayan kızı daha çok sevdim. Son olarak şunu diyeyim ki filme vasat gözüyle bakmayın. Sinemada izlenmeyecek bir film olsa da sonuna kadar sıkılmadan izleten bir film. 6.5/10

Filmin konusu güzel düşünülmüş fakat seyirciye güzel aktarılamamış…Hikayede kopukluklar mevcut,bazı sahneler gereksiz uzatılmış…İzleseniz de olur,izlemeseniz de seçim sizin…

açıkçası ben filmi çok beğenmedim. daha farklı ve eğlenceli bir film bekliyordum ama karamsar ve kopuk bir filmle karşılaştım. konusu insanları çekecek bir film.. zaten bunun merakıyla oturup izliyorsunuz. senaryosu basit kalmış diye düşünüyorum. yani filmde doğru dürüst bi konuşma sahnesi bile yoktu. iki laflarından biri küfürle geçiyor. nasıl başladı nasıl bitti onu bile anlamıyosunuz çünkü sahneler arası geçiş çok fazla oluyor. tam sahneye odaklandım derken o sahne geçiyor ne olduğunu anlamıyosunuz. bazı sahnelerde tam aksine sakız gibi uzatılmıştı. hiçbir olayın olmadığı bu sahneler sizi sıkıyor. filmin konusu ve emma watson dışında bomboş bir film. izlemek zaman kaybı derim. seçim sizin

Çok güzel bi konuyu kötü işlemişler.Eğlenceli sayılabilse de oyunculukları kötü ve karakterleri üstünkörü geçmişler.Ben daha çok soygun sahneleri ve bunları yapmaya nasıl başladıklarını görmek isterdim açıkçası ama filmde bir anda başlıyorlar.Sinemalık bir film değil,evde izlemelik çerez bir film.

piriltili-hayatlar

Bir Cevap Yazın

