Şeytan Geçidi Full izle

seytan-gecidi

The Blair Witch Project ve The X Files’in çözülemeyen doğaüstü efsanelerinden sonra bir yenisi daha: Şeytan Geçidi. 1959 yılında Ural dağlarına kamp yapmaya giden 9 deneyimli Rus dağcının son derece tuhaf ölümlerinin ardından, günümüzde bir grup Amerikalı öğrenci aynı geçide giderek bu gerçek olayı araştırmaya koyulurlar. Yolculuk ilerledikçe zor hava koşullarına ve tanımlayamadıkları olaylara maruz kalan gençler, gerilim dolu anlar yaşayamaya başlayacaktır. Yirminci yüzyılın en gizemli olaylarından birini konu alan bu macerayı kaçırmayın.

El kamerasıyla çekilmiş korku filmlerini ben de bir çoğumuz gibi sevmiyorum. Yine de önyargıya düşmemek adına izlemeliyim dedim. Olayların başlaması epey sürüyor, o yüzden başlarda sıkılıp kapatan çok olabilir. Olaylar başladığında ise, başlangıçtaki durağanlığı telafi etmek amacıyla olsa gerek, film hız kazanıyor. Mekanlar çok uygundu fakat benim için en büyük hayal kırıklığı o bir çeşit mutasyona uğramış insanların bilgisayar oyunlarından fırlamış görünümüydü. Daha gerçekçi dursalardı eğer etkileyici bir izlenim yaratılabilirdi. Bilim-kurgu eklenmeye çalışılmış, biraz olmamış gibi ama çokta kötü değildi. Onun dışında filmin eksik bir yönünü göremedim. Çığ düşmesi amatör kameraya rağmen çok iyi lanse edilmiş. Filmin sonu ise yine hoşuma giden taraftı. İlginç buldum.

Bir el kamerasıyla çekilmiş film daha dedim izlerken ama son dakikalara yaklaştıkça gerilimi hissediyorsunuz. Öyle ki finali aklınızdaki bir kaç soruyu cevaplamasına rağmen daha çok soru işareti oluşturuyor. Ben finali yüzünden beğendim 10/7

Bir Cevap Yazın

